2005-11-02




Begiradak
Hona hemen nire ikasleek elkarkidetzarako izango duten tresna berri bat. Weblog honen bidez sarean eman eta zabalduko ditugu gure esperientziak, kezkaz, iradokizunak eta bizipenak hezkuntzari aplikaturiko teknologiaren inguruan.

37 iruzkin :

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

iepaaaaa!!! Espero dut gune berri hau erabilgarria izatea eta bertan gure esperientziak guztion artean konpartitzea. Anima zaitez !! ;)

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Begiradak hitza, entzuterakoan hainbat gauza etortzen zaizkit burura, horien artean; nolako begi politak dituzun, begirada oker bat egin du, begi politak dituzu,... . Begiradak eguneroko bizitzan ematen diren zerbait dira, eta ez badirudi ere, begirada batek mila hitz baino gehiago balio dezake. Begirada bakar batean hainbat ondorio edo iritzi atera daitezke: pertsona bat hasarre dagoen, pozik dagoen, arazoren bat duen,... .

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Begiradak, eguneroko bizitzan garrantzi askoko keinuak direla uste dut. Gure gizartean, edo nire inguruan beintzat, begiradak komunikatzeko, espresatzeko edota sentiarasteko erabil daitezkeen keinuak dira. Uste dut, begiradekin, gauza asko esan daitezkeela eta benetan garrantzitsuak direla, gure barnean daramaguna isladatzeko. Gaiarekin lotuz, uste dut, urteeak aurrera dijoazen einean eta teknologia berrriak mundua xurgatzen duten heinean, gauza hauek galdu daitezkeela, baina hala ere, espero dut begiradak inoiz ez galtzea, zeren eta begirada, gure barneko ispilua da.

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Bueno, berriz ere komentario txiki bat idatzi behar dut hasiera batean gaizki egin dudalako. Lehen ez bazitzaidan ezer bururatzen, orain gutxiago. Baina bueno, gaizki egin arre, oso polita geratu zait nire blog-a. BESTE BATERARTE. ERIKA

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Bgirada batekin gauza asko esan al dira. Begirada bat ez zaio edonori ematen, alde batetik, begirada bat oso inportantea delako eta gauza asko trasmititzen dituelako; Bestetik; asko dioten moduan; begirada bat mila hitz baino geihago dira:

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Aupa guztioi!
Pasaden egunean ezin izan nuen nire blog-a pertsona sortzen amaitu, ez dakit zergatik, baina orain espero dut berdina ez pasatzea.
Guztiontzako gai berria da hau. Espero dut denok honekin asko ikastea eta, aldi berean, ondo pasatzea.
Agur denoi!

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

bueno jadanik sortua dago nire lehenengo blog-a, eta ea hemendik aurrera nola moldatzen naizen.

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

azkenik, badugu web orrialde bat, gela osoa irakaslearekin batera, komunikatuta egoteko aukera emango diguna!!! teknologia berriak, dudarik gabe gure gizartean garapen izugarri bat egoteko aukera ematen digu.

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

espero dut blog hauek erabilgarriak izatea
hobeto komunikatzeko guztion artean

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

oso ondo dago testua begiradak dena esaten dutelako, "begirada batek,hitzak baino azkoz gehiago esaten digute" asko guztatu zait

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Kaixo guztioi! Espero dut komunikatzeko bide hau oso erabilgarria izatea.

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

BEGIRADA
Begirada, esaten den bezala, pertsonaren ispilua da. pertsonaren begiradarekin bere sentimendu asko nabaritu dezakegu.

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Pertsona bakoitzak badu bere begirada. Pertsona baten bigarada ikustean hainbat gauzak transmititu ahal digute, ea triste edo pozik dagoen, beldurra duen...
Begirada bakoitzaren atzetik mundu bat aurki ditzakegu!!

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Aupa! pertsona batek dena adierazi dezake begirada batekin, begiradek asko diote.Beste barik agur bat.

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Begirada egunero erabiltzen dugun tresna bat da, beste pertsonekin komunikatzeko erabiltzen dugu gehienbat. Nahiz eta gure sentimenduak, sentsazioak... hitzez esan gure begirada berdina ez badu esaten...begiradak gure benetako sentimenduak azalarazten ditu.Begirada kriston garrantzia du gure iritzia expresatzeko, esaten den bezala "begirada bat,mila hitz baino gehiago balio du".

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Begirada batek gauza asko esan ditzake. Pertsona alai, triste, haserre... dagoen. Begirada batek gaur egun balio handia dauka. Begirada batek gauza asko esan ditzake.

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

begiradak gure eguneroko bizitzan daude. begirada bakoitza ezberdina da eta gauza desberdinak transmititu ditzake, askotan hitzek baino gehiago esan dezakete.

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Begiradak gure arimaren isladapena dela esango nuke, hau da, gure begiradarekin hitz egin dezakegula eta begirada batek mila hitz baino gehiago esaten duela.Gainera begiradak gure sentimenduen errepesentazioa egiten duela uste dut, horrexegatik oso garrantzitsua dela esango nuke.

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Begiradak gure arimaren isladapena dela esan dezakegu, begirada batek mila hitz baino gehiago esan dezakeelako. Gainera gure sentimenduen errpresentazioa dela ere uste dut, horregatik elementu garrantzitsua dela ere uste dut.

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Begirada batekin izugarri adierazi dezakezu, hau da, askotan hitzekin adierazten ez duguna begien bitartez adierazten ditugu gauzak.Azken finean Begirada bat hitzak baino gehiago esaten dtuzte!!

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Begiradak oso garrantzitsuak dira gure bizitzan.Haien bitartez ulertu edo konturatu ahal gara edozein pertsona sentitzen ari dena momentu konkretu batean, pertsona horrek hitz bat ere ez esan barik.

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

aupa! bi aste berandu bidali dut baina eske ez nekien ondo nola egin behar zen guzti hau, ea hurrengo baterako azkarrago enteratzen naizen honetaz. beste bat arte.

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Guztiok ados gaude esaterakoan begiradek mila hitz baino gehiago esateko ahalmena daukatela beraz, nire kezka hurrengoa da: zer adieraziko dute pertsona itsu baten begiek?

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Guztiok ados gaude esaterakoan begiradak mila hitz baino gehiago adierazteko ahalmena daukatela beraz, nire kezka hurrengoa da: zer adieraziko dute orduan pertsona itsu baten begiek?

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

aupa. orain ikasi dut blog bat egiten.

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Kaixo!Azkenean lortu dut...aurreko blogga beste baterako..
Begiradak pertsonaren komunikazio eta harremanetarako erabiltzen dugun zerbait ere bada. Batzutan adierazle argiak dira baina gezurra esaten ere badakite...

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Begirada, batzutan gauza askoren adierazle garbia da baina gezurretan ere egiten badaki

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Saiatuko dut mezua bidaltzen. Orain dela aste batzuk bidali nuela pentsatu nuen baina badirudi ez zela horrela izan.

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

aupa!!!
azkenean egin dugu gure blog-a. eztakigu ondo dabilen eta horregaitik froga hau egiten gaude badabilen jakiteko. espero dugu baietz. besterik gabe, blog-ari erabilera on bat emateko asmoz eta teknologia berria maneiatzen ikasi dugulakoan, hurrengo komentario batzuetararte!!

MARTA BALLESTEROS ETA NAIA BALIÑO

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Begiraden bitartez mila gauza esan daitezke. Minutu batean gurutzatutako begiradek gauza asko esan ditzakete baina asko ezagutzen duzun pertsonaren begirada batek mila hitzek baino gehiago esaten dizu, nahiz eta hitzik ez egin.
Oso izenburu egokia jarri diozula blog- ari uste dut, begiradekin mila bizipen eta iritzi esan ahal direlako eta guk hemen jartzen ditugu gure bizipenak eta iritziak.Gure BEGIRADA zehatzago esanez.

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

kaixo: saiatu gara mezu batzuk bidaltzen baina ez dakigu ondo dabilen. Ea sortea daukagun oraingo honetan. Laster arte

Maite Bilbao eta Naiara Del Olmo

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Aupa proba bat egiten ari gara. Beste bat arte.

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Aupa proba bat egiten ari gara. Beste bat arte.

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Mota askotako begiradak daudela esan dezaket. Batetik gure egunerokotasunean gurutzatzen direnak, milaka begirada izan daitezkeelarik. Hauek ezer transmititzen ez digutenak dira, begirada inkoszienteak. Bestetik begirada konszienteak ditugu, hauek gauza asko trasmititzen dituzte sentimenduak, pentsatzeko erak...begirada mota honek gauza asko esan dezakez nahiz eta hitzik ez esan.

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Aurpegian finkatuta ditugun begiradek nola sentitzen garen azalarazten digute. Begiradak denboran zehar elkarrekin komunikatzeko izan ohi dira, esaten denez; " begirada batek, hitz batek baino gehiago esaten digu" eta hori azpimarratuz, begiradak gure barneko sentimenduen islada direla uste dut.

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Denok dakigunez begirada batekin mila hitz adieraz ditzakegu. Egunero gure begirada era deskontziente batean erabiltzen dugu harrituta gaudenean, triste gaudenean edota gure edozein egoera animikoa adierazteko. Begirada komunikatzeko tresna garrantzitsua izan daiteke, honen bidez komunikatzen ari garen pertsonaren pentsamolde asko eta asko asmatu ahal ditugu gure jarrera moldatuz segun eta zein egoera planteatzen den.

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

kaixo! froga bat egingo dut, nire zazpigarren edo zortzigarren bloga da, ea orain sorte daukadan!